فاخر اندیشان خرم رایا،آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای

02191030815 & ۰۹۱۱۲۹۵۳۷۵۲

کمک های اولیه

28 اردیبهشت 1403 6:41 ق.ظ

کمک های اولیه/دوره ای متناسب با نیاز جامعه

کمک های اولیه چیست؟

کمک های اولیه به مجموعه اقداماتی گفته می شود که به منظور نجات جان فرد آسیب دیده یا مصدوم به کار گرفته می شود تا مانع بدتر شدن حال مصدوم ، تا رسیدن نیروهای امداد و نجات گردد. یادگرفتن این مجموعه اقدامات تاثیر بسیار مهمی بر ارتقای سطح سلامت خانواده و جامعه دارد.

 

این مهارت شامل چه فرایندهایی است؟

کمک های اولیه شامل فرایند هایی است که طی آن مصدوم در ابتدا مورد ارزیابی قرارگرفته و سپس با توجه به صدمه وارده مورد اقدام مناسب کمک های اولیه قرار می گیرد که این فرایند ها شامل موارد زیر است:

  • ارزیابی مصدوم
  • احیای قلبی – ریوی
  • کنترل شکستگی، آسیب های عضلانی و شکستگی و آتل بندی
  • جلوگیری از خون ریزی و بانداژکردن زخم.
کمک های اولیه

یاد گیری این مهارت برای چه کسانی لازم است؟

یادگیری کمک های اولیه باعث ارتقای سطح سلامت خانواده و جامعه گردیده و یاد گیری آن برای تمامی افراد جامعه  لازم و ضروری است.

تمامی کسانی که علاقمند به حفظ آمادگی اولیه برای برخورد با حوادث، کمک به ارتقای سلامت خانواده خود و همچنین اشتغال در بخش هایی هستند که نیاز به یادگیری کمک های اولیه دارد ، ازجمله کلینیک های پزشکی، مطب ها، بیمارستان ها ، داروخانه ها و کارخانجات هستند به یادگیری این مهارت نیاز دارند.

 

کمک های اولیه

با یادگیری این مهارت در چه جاهایی می توان مشغول به کار شد؟

یادگیری کمک های اولیه و داشتن مدرک حرفه ای آن برای تمام کسانی که در حوزه سلامت بخصوص کیلینیک ها، مطب های پزشکی و سایر فعالیت های مرتبط با حوزه سلامت فعالیت دارند لازم است.

کارخانه ها، باشگاه های ورزشی، اورژانس، مطب های پزشکی، کلینیک ها و بسیاری از مراکز دیگر به منظور مواجهه با پیش آمد های احتمالی به نیروهای دارای مهارت کافی در کمک های اولیه احتیاج دارند.و یادگیری این مهارت برای شاغلان و علاقمندان به اشتغال در هر حرفه ای یک مزیت برای آن ها محسوب می شود.

و آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای فاخر اندیشان خرم رایا دوره تخصصی “انجام عملیات کمک های اولیه ” را زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور برگزار می نماید.

مدارک معتبر در این مهارت کدامند؟

هرچند که هدف از آموزش ارتقای سطح مهارت است اما ، اعتبار بخشی به آموزش مطابق با استاندارد های سازمان متولی امر اشتغال بسیار مهم است . یکی از مدارک دارای اعتبار در سطح بین المللی برای دوره کمک های اولیه ، مدرک سازمان فنی و حرفه ای کشور است که دارای اعتبار بین المللی است . 

کسانی که در این دوره آموزش می بینند می تواند علاوه بر ارتقای سطح مهارت خود ، یک مدرک معتبر متناسب با آموزش ارایه شده با اعتبار بین المللی دریافت نمایند.

مدارک سازمان فنی و حرفه ای کشور بعنوان معتبر ترین مدرک در داخل کشور و در سطح بین المللی است .

مرکز مشاوره خدمات کار آفرینی و آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای فاخر اندیشان خرم رایا دوره تخصصی “انجام عملیات کمک های اولیه ” را زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور برگزار می نماید.

علاقمندان به دریافت مشاوره می توانند با کارشناسان مشاور این مرکز تماس حاصل نمایند

علاقمندان به یادگیری این مهارت حیاتی برای مشاوره به کجا میتوانند مراجعه کنند؟

برای یادگیری مهارت های انجام کمک های اولیه ، میتوانید به مرکز مشاوره خدمات کارآفرینی و آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای فاخر اندیشان خرم رایا مراجعه کنید.

مرکز مشاوره خدمات کارآفرینی فاخر اندیشان خرم رایا علاوه بر ارایه خدمات آموزشی در حوزه فنی و حرفه ای ، ارایه خدمات مشاوره در حوزه کسب و کار و مهارت های فردی را نیز بر عهده دارد.

این مرکز دارای مجوز فعالیت بعنوان شتابدهنده ، فضای کار اشتراکی و مرکز مشاوره خدمات کارآفرینی از اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان است که میتواند بعنوان مشاور درخدمت شما مراجعان گرامی باشد.

چگونه با یادگیری این مهارت به درآمد برسیم؟

یکی از دغدغه های فکری هر فرد در جامعه ، داشتن درآمد پایدار و اطمینان از کسب درآمد است، اما بسیاری از افراد حتی بایادگیری مهارت های حرفه ای قادر به کسب درآمد نیستند!!

دلیل چیست؟؟

مهارت های فردی و خلاقیت می تواند به شما کمک کند تا بتوانید فارغ از یادگیری هر حرفه ای و یا هر مهارتی به درآمد برسید.

اگر دقت داشته باشید استان گیلان بخصوص شهرستان رشت یکی از متراکم ترین استان ها و شهر های کشور است که بسمت کهنسالی پیش می رود .

از این رو مهارت ها و شماغل حوزه بهداشت و سالمندی برای کسب درآمد می تواند بسیار مفید و موثر باشد.

بنا بر این می توان با افزای شخلاقیت در خود و پیدا کردن محیط های مناسب با کسب و کار مطابق با الگوهای رایج در اکوسیستم کسب و کار ، با یادگیری مهارت های لازم به درآمد رسید

شما می توانید با استفاده از کارگاه های آموزشی افزایش مهارت های فردی و یا کسب و کار در مرکز مشاوره خدمات کارآفرین فاخر اندیشان خرم رایا با توانمندی های خود در ایجاد کسب و کار برای خودتان بیشتر آشنا شوید.

تماس باما:

رشت بلوار قلی پور ، روبروی بیمارستان پارس ، خیابان عارف رضا پور ، روبروی فرعی نهم

مرکز مشاوره خدمات کار آفرینی و آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای

فاخر اندیشان خرم رایا

Https://fakherac.ir

Email:info@fakherac.ir

instagram: @fakher_acc

02193010815 - 09112953752

6 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

ارتباط با ما

enemad-logo