حمایت از استارتاپ در حوزه بازاریابی در دوره دستیار قفسه چین دارو(تکنسین دارو) و بازاریابی و تجارت الکترونیک.
استارتآپ یا همان کسب و کار نوپا، در عمل مسیر جدیدی است که یک نفر یا یک تیم کاری برای کسب و کار خود طراحی می کند.
برای موفقیت در یک استارتاپ چند چیز را باید مورد مطالعه قرارداد که سعی می کنیم بطور خلاصه به گوشه ای از ان بپردازیم.بدون شک موفقیت یک استارتآپ در گرو تلاش شبانه روزی ، طراحی مسیر، پایش ، بازخورد و اصلاح مسیر است.
استارتآپ بازاریابی دارو”دستیار قفسه چین دارو /بازاریابی/تجارت الکترونیک”
برنامه ریزی برای یک استارتآپ را میتوان در مراحل زیر مدون نمود:
- امکان سنجی:
امکان سنجی در یک استارتآپ بطور خلاصه به معنی ارزیابی برای “شدن” یا نشدن کسب و کار است، بدین معنی که آیا امکانات لازم برای راه اندازی یک کسب و کار وجود دارد یا نه؟
- بازارسنجی:
بازارسنجی در یک کسب و کار یعنی اینکه بتوانیم پیش بینی کنیم که آیا کالا یا خدمات مورد نظر ما با بازار مطابقت دارد یا خیر بدین منظور می بایست خلاصه اطلاعاتی از ویژگی ها ، ارزش های خلق شده ناشی از مصرف محصول و پیامد های مصرف محصول داشته باشیم و همچنین بتوانیم میزان مصرف را در بازار پیش بینی کنیم.
- طرح کسب و کار:
پس از انجام دومرحله فوق باید مسیر بحرانی کسب و کار طراحی گردیده و به روی کاغذ بیاید تا بتوان پیش بینی های لازم را بازنگری و نتایج را ارزیابی کرد.
استارتآپ بازاریابی دارو”دستیار قفسه چین دارو /بازاریابی/تجارت الکترونیک”
استارتآپ بازاریابی دارو امکان جدیدی برای کار آفرینی است که ترکیبی از چند تخصص است که شامل : دستیار قفسه چین دارو (تکنسین داروخانه)، بازاریابی، تجارت الکترونیک و مدیریت کسب وکار است.
الگوی این کسب و کار می تواند بصورت فریلنسر، فضای کار اشتراکی باشد.
دستیار قفسه چین دارو (تکنسین داروخانه) اطلاعات لازم برای شناسایی داروهای قابل فروش بدون نسخه و مکمل های غذایی را در اختیار می گذارد
بازاریابی نیز تکنیک هایی را برای پیدا کردن بازار های جدید در اختیار می گذارد.
4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید
بسیار عالی و مفید
یکی از بهترین انواع تفریحات انجام دادن کارهای غیرممکن است
کاری که درست تر است را انجام بده نه کاری که راحت تر .
وقتی موانع بروز میکنند مسیر حرکت به هدفتان را تغییر دهید نه خود هدفتان را….