فاخر اندیشان خرم رایا،آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای

02191030815 & ۰۹۱۱۲۹۵۳۷۵۲

تکنسین داروخانه رشت / دستیارقفسه چینی دارو همراه با گواهینامه بین المللی

28 اردیبهشت 1403 8:41 ق.ظ

تکنسین داروخانه / دستیارقفسه چینی دارو که با عناوین مختلفی در شهر رشت برگزار می گردد ، دوره ی مهارت محور و اشتغال محور است  که به منظور آشنایی با  رده های دارویی و فرایند های کار در داروخانه و افزایش سطح آگاهی متقاضیان درزمینه ارتقای سطح سلامت و همچنین مکمل های غذایی و لوازم آرایشی و بهداشتی برگزار می گردد.

مدرک بین المللی برای دوره دستیار قفسه چینی دارو یا تکنسین داروخانه رشت از کدام ارگان صادر می گردد؟؟

این سوالی است که بسیاری از علاقمندان به دوره تکنسین داروخانه رشت / تکنسین داروخانه در شهر رشت باآن مواجه هستند.

قابل ذکر است که این دوره از سوی آموزشگاه های مختلفی و با نام های مختلفی برگزار می گردد، اما تنها مدرک بین المللی برای دوره دستیار قفسه چینی دارو / تکنسین داروخانه در رشت از سوی سازمان ” فنی و حرفه ای کشور ” در استان گیلان صادر می گردد.

آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای فاخر اندیشان خرم رایا افتخار دارد تا با دریافت مجوز های مربوطه برای برگزار یدوره دستیار قفسه چینی دارو از سوی ساززمان فنی و حرفه ای استان گیلان این دوه ارزشمند و مهارت محور را برای فراگیران متقاضی برگزار نماید.

آموزشگاه ازاد فنی و حرفه ای فاخر اندیشان خرم رایا مجری دوره های بین المللی در حوزه ی : بهداشت و ایمنی، مالی و بازرگانی و خدمات آموزشی در استان گیلان است.

دوره دستیارقفسه چینی دارو در تعداد زیادی از آموزشگاه های مجاز و غیر مجاز در شهر رشت برگزار می گردد و طول این دوره آموزشی در هر آموزشگاه متفاوت است اما مهمترین شاخص برای ثبت نام در این دوره کیفیت آموزشی ، تنوع سرفصل و اعتبار مدرک است که هرسه تای این موارد در آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای ” فاخر اندیشان خرم رایا” واقع در شهر رشت در اختیار شما عزیزان قرار دارد.

مرکز مشاوره خدمات کار آفرینی و آموزشگاه آزاد فاخر اندیشان خرم رایا بعنوان مرکز آموزش های بین المللی افتخار آن را دارد تا در حوزه های بهداشت و ایمنی، مالی و بازرگانی و خدمات آموزشی درخدمت شهروندان عزیز باشد.

دوره دستیارقفسه چینی دارو / تکنسین داروخانه در رشت در مرکز آموزش فاخر اندیشان خرم رایا با گواهینامه بین المللی از سوی سازمان فنی و حرفه ای برگزار می گردد که استاندارد بین المللی حرفه اشتغال در داروخانه است و به منظور مهاجرت نیز برای فراگیران ارزش بسیار بالایی دارد.

از موارد بسیار مهم مورد توجه در دوره آموزشی دستیار قفسه چینی دارو / تکنسین داروخانه در رشت محتوای دوره آموزشی است که  در مرکز آموزش فاخر اندیشان یکی از کامل ترین سرفصل های آموزشی مطابق با استاندارد ها جهانی شغل دستیار قفسه چینی دارو با الگوی آموزشی مهارت محور آموزش داده می شود.

خلاصه ای از محتوای آموزشی دوره دستیار قفسه چینی دارو / تکنسین داروخانه عبارت است از:

  • آشنایی با اشکال دارویی:

در این بخش شرکت کنندگان با شکل های مختلف دارو آشنا می شوند و می آموزند که دارو ممکن است به چه شکل هایی تولید شود و در بازار عرضه گردد.

  • آشنایی با جداول دارویی:

در این بخش کارآموزان با جداول دارویی مرتبط با بیماری های مختلف آشنا می شوند و یاد میگیرند که هر بیماری چند نوع دارو دارد . این جداول در بخش مهارت خواندن نسخه های دارویی نیز به متقاضیان دوره دستیار قفسه چینی دارو / تکنسین داروخانه کمک خواهد کرد.

 

تکنسین داروخانه رشت

 

  • آشنایی با نام ژنریک داروها:

در این بخش کارآموزران با نام ژنریک داروها آشنا می شوند که یک استاندارد بین المللی در تمامی کشور ها است و در تمام دنیا با یک نام شناخته می شوند.

  • آشنایی با نام تجاری داروها:

در کنار نام تجاری برای هر دارو، هر شرکتی که دارو را تولید می کند یک نام تجاری برای آن بر می گزیند که برند دارو در بازرا را تشکیل می دهد و یک دارو ممکن است توسط چند شرکت تولید کننده با نام های مختلفی در بازار وجود داشته باشدکه ممکن است پزشکان از این نام برای نسخه نویسی استفاده کنند.

  • مهارت های خواندن نسخه:

یکی از سرفصل های بسیار جذاب برای دوره دستیار قفسه چینی دارو در مرکزآموز فاخر اندیشان خرم رایا آموزش عملی تکنیک های نسخه خوانی است که به فراگیران آموزش داده می شود تا بتوانند تمامی نسخه های عمومی و تخصصی را در داروخانه بخوانند.

 

 

  • الزامات کار در داروخانه:

یکی از موارد بسیار مهم برای کار رد داروخانه بعنوان دستیار قفسه چینی ، آشنایی با حدود اختیارات ، شرح و ظایف و الزامات قانونی و ایمنی کار در داروخانه است که در آموزشگاه فاخر اندیشان خرم رایا به فراگیران آموزش داده می شود.

 

دروه دستیار قفسه چینی دارو ، از نظر کاربردی دوره ای مهارت محور است که علاوه بر ارتقای سطح دانش دارویی در فراگیران مهارت هایی نظیر دسته بندی داروها ، خواند نسخه های مختلف پزشکی، کاربرد دارو های otc و الزامات کار در داروخانه را به علاقمندان می آموزد و مهارت کار در داروخانه را به آنها یاد می دهد.

برای شرکت  در دوره دستیار قفسه چینی دارو ، می توانید به آدرس  اینترنتی Https://fakherac.ir مراجعه نموده و از قسمت آموزش های حوزه ایمنی و بهداشت اطلاعات مورد نظر را دریافت نموده و با شماره تلفن  09112953752  با آموزشگاه فاخر اندیشان تماس حاصل نموده و یا کلمه گفاخر اندیشان خرم رایا را در گوگل جستجو نمایند.

تمام کسانی که به حوزه سلامت ، دارو، لوازم بهداشتی و آرایشی علاقمند هستند، یا جوانانی که علاقمند به اشتغال در داروخانه یا حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت نمایند ، می توانند در این دوره شرکت نمایند.

تماس باما:

رشت بلوار قلی پور ، روبروی بیمارستان پارس ، خیابان عارف رضا پور ، روبروی فرعی نهم

مرکز مشاوره خدمات کار آفرینی و آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای

فاخر اندیشان خرم رایا

Https://fakherac.ir

Email:info@fakherac.ir

instagram: @fakher_acc

02193010815 - 09112953752

8 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • احمد همتی
    7 آذر 1402 3:40 ب.ظ

    دوره بسیار جذاب و مناسبی است

    پاسخ
  • برای ثبت نام کجا باید بیایم

    پاسخ
  • ساجد نظری
    18 آذر 1402 4:02 ب.ظ

    انسان باید انقدر شکست خوردن را تجربه کند تا شکست دادنن را یاد بگیرد

    پاسخ
  • داشتن باور مثبت مثل اب دادن به یک دانه است… در ابتدا چیزی مشخص نمیشود اما بعداز مدتی میوه باور مثبتان را خواهید دید

    پاسخ
  • فاطمه علی مردانی
    19 آذر 1402 11:51 ق.ظ

    موفقیت یک قدم بزرگ در اینده دور نیست بلکه یه قدم کوچک است که همین لحظه برمیداری

    پاسخ
  • احمد سلیمی
    19 آذر 1402 11:53 ق.ظ

    راز جلو افتادن قدم برداشتن است

    پاسخ
  • انسان دانا بیشتراز این که فرصت پیدا کند
    برای خودش فرصت ایجاد میکند

    پاسخ
  • محمد ابراهیمی
    19 آذر 1402 2:14 ب.ظ

    این موقعیت نیس که انسا را میسازد بلکه این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق میکند

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

ارتباط با ما

enemad-logo